Musím jít základní kapitál skládat do některé banky a zakládat si pro toto speciální účet?

Není to nutné vždy. Zákon umožňuje nově od 01.01.2021 společnostem s.r.o., jejichž základní kapitál (to znamená součet vkladů všech společníků) nepřesáhne částku 20.000 Kč, splatit peněžité vklady společníků i jiným způsobem, než-li na bankovní účet. Tedy návštěva banky zcela odpadá. Podrobnější informace Vám poskytneme při osobním jednání.

Jaké listiny si mám pro založení nové s.r.o. na jednání k Vám nachystat?

Připravte si hlavně svůj platný průkaz totožnosti, to znamená nejčastěji občanský průkaz a také výpis z rejstříku trestů osoby jednatele ne starší 3 měsíců. Pokud nevyužijete sídlo firmy přímo u nás, pak také Souhlas s umístěním sídla s úředně ověřeným podpisem všech vlastníků nemovitosti a originál výpisu z katastru nemovitostí prostor, kam svoji firmu zamýšlíte […]

Jaké údaje si mám nachystat pro založení nové s.r.o.?

Všechny informace s Vámi projednáme při osobním jednání nebo zašleme předem emailem. Jedná se zejména o tyto údaje: Vámi zvolený název společnosti, adresa sídla, předmět podnikání – živnosti, které budete provozovat, statutární orgán – osoba jednatele, způsob jednání – zda například u více jednatelů jedná zcela každý samostatně nebo společně, osoba společníka, výše základního kapitálu.

Co zahrnují notářské a zákonné poplatky u založení nové sro a jaké jsou jejich ceny?

Notářský poplatek zahrnuje odměnu notáře zejména za sepis Notářského zápisu o založení společnosti a souvisejících dokumentů, úřední ověření podpisů a listin, výpis z rejstříku trestů, vše dle notářského tarifu. Konkrétní jeho výše se odvíjí dle Vámi požadovaného nastavení struktury společnosti, to jest zejména požadovaný počet společníků. Tedy výši notářského a  případného soudního poplatku Vám sdělíme […]

Jakým způsobem můžu obdrženou fakturu zaplatit?

Všechny informace ke způsobu zaplacení naleznete vždy podrobně v našem průvodním emailu s každou zaslanou fakturou od nás. Preferujeme úhradu na náš bankovní účet. Avšak na Vaše přání se můžeme domluvit individuálně i na zaplacení v hotovosti u nás v kanceláři.

Jakým způsobem budu od Vás dostávat faktury za službu sídla?

V průběhu trvání smluvního vztahu budete od nás dostávat všechny faktury a ostatní účetní doklady vždy emailem na emailovou adresu, kterou nám pro tento účel uvedete. Můžete zadat i více adres, třeba současně na Vaši asistentku, Vaši účetní firmu atd. a taktéž je průběžně ohlášením změny přidávat a odebírat.

Pokud si objednám skenování přijaté korespondence, obdržím sken pouze první strany obálky nebo obdržím sken rovnou obsahu dopisu?

Nepořizujeme sken obálky. Obdržený dopis pro Vaši společnost diskrétně otevřeme, jeho obsah celý naskenujeme a pošleme Vám ve formátu PDF na Vámi uvedenou emailovou adresu. Tedy máte k dispozici kompletní informace, co je obsahem přijaté zásilky, nikoliv jen naskenovanou obálku. Originály listin obsahu dopisu jsou pak nadále u nás uschovány k Vašemu pozdějšímu vyzvednutí.