Není to nutné vždy. Zákon umožňuje nově od 01.01.2021 společnostem s.r.o., jejichž základní kapitál (to znamená součet vkladů všech společníků) nepřesáhne částku 20.000 Kč, splatit peněžité vklady společníků i jiným způsobem, než-li na bankovní účet. Tedy návštěva banky zcela odpadá. Podrobnější informace Vám poskytneme při osobním jednání.
U společností s ručením omezeným je od 01.01.2014 nově stanovena minimální výše vkladu jednoho společníka, tedy i minimální výše základního kapitálu, na pouhou 1 Kč. Avšak doporučujeme zvolit výši alespoň v částce 1.000 Kč nebo například 10.000 Kč.
Připravte si hlavně svůj platný průkaz totožnosti, to znamená nejčastěji občanský průkaz a také výpis z rejstříku trestů osoby jednatele ne starší 3 měsíců. Pokud nevyužijete sídlo firmy přímo u nás, pak také Souhlas s umístěním sídla s úředně ověřeným podpisem všech vlastníků nemovitosti a originál výpisu z katastru nemovitostí prostor, kam svoji firmu zamýšlíte […]
Všechny informace s Vámi projednáme při osobním jednání nebo zašleme předem emailem. Jedná se zejména o tyto údaje: Vámi zvolený název společnosti, adresa sídla, předmět podnikání – živnosti, které budete provozovat, statutární orgán – osoba jednatele, způsob jednání – zda například u více jednatelů jedná zcela každý samostatně nebo společně, osoba společníka, výše základního kapitálu.
Notářský poplatek zahrnuje odměnu notáře zejména za sepis Notářského zápisu o založení společnosti a souvisejících dokumentů, úřední ověření podpisů a listin, výpis z rejstříku trestů, vše dle notářského tarifu. Konkrétní jeho výše se odvíjí dle Vámi požadovaného nastavení struktury společnosti, to jest zejména požadovaný počet společníků. Tedy výši notářského a případného soudního poplatku Vám sdělíme […]
Ano, tyto ceny služeb uvádíme bez DPH, tedy bude vždy připočtena DPH ve výši 21%.
Všechny informace ke způsobu zaplacení naleznete vždy podrobně v našem průvodním emailu s každou zaslanou fakturou od nás. Preferujeme úhradu na náš bankovní účet. Avšak na Vaše přání se můžeme domluvit individuálně i na zaplacení v hotovosti u nás v kanceláři.
V průběhu trvání smluvního vztahu budete od nás dostávat všechny faktury a ostatní účetní doklady vždy emailem na emailovou adresu, kterou nám pro tento účel uvedete. Můžete zadat i více adres, třeba současně na Vaši asistentku, Vaši účetní firmu atd. a taktéž je průběžně ohlášením změny přidávat a odebírat.
Ano, můžete. Zavolejte nám pro bližší informace.
Nepořizujeme sken obálky. Obdržený dopis pro Vaši společnost diskrétně otevřeme, jeho obsah celý naskenujeme a pošleme Vám ve formátu PDF na Vámi uvedenou emailovou adresu. Tedy máte k dispozici kompletní informace, co je obsahem přijaté zásilky, nikoliv jen naskenovanou obálku. Originály listin obsahu dopisu jsou pak nadále u nás uschovány k Vašemu pozdějšímu vyzvednutí.