Rozhodnu se v průběhu trvání smlouvy pro její ukončení. Co mám v takovém případě učinit?

Smlouvy o poskytování sídla uzavřené s námi na dobu neurčitou máte možnost kdykoliv během trvání smlouvy vypovědět i bez udání důvodu. Je však vždy nutné zaslat nám v písemné podobě výpověď smlouvy, a to datovou schránkou (ID naší datové schránky: xfq7q4x). Poštovní datová zpráva plnohodnotně nahrazuje doporučený dopis. Od prvního dne měsíce následujícího po doručení […]

Mohu využít kanceláře sídla i jako zasedací místnost pro svá jiná běžná obchodní jednání?

Pokud si budete přát využít kanceláře pro účely obchodních schůzek s Vašimi obchodními partnery, potom Vám poskytneme prostory v režimu krátkodobého využití zasedací místnosti. Tento pronájem zasedací místnosti je zpoplatněn částkou 300 Kč / hodina + DPH, a to v Brně i v Praze, bez ohledu na to, pro jakou adresu jste si u nás službu sídla sjednal. Vždy […]

Co všechno obsahuje služba sídla u Vás?

Služba sídla u nás zahrnuje označení prostor sídla Vaším názvem a IČ, správu Vaší příchozí korespondence a též využití kanceláře pro účely jednání se zástupci zejména finančního či živnostenského úřadu (případně úřadem práce, celním úřadem).

Je u Vás možné sjednat sídlo i bezkontaktně, on-line?

Určitě ano. V takovém případě Vám zašleme vypracovanou smlouvu k Vašemu podpisu emailem spolu s fakturou pro první účtované období. Po obdržení platby na náš bankovní účet a obdržení Vámi podepsané smlouvy Vám poté individuálním dohodnutým způsobem zašleme originál listiny Souhlasu s umístěním sídla.

Jak dlouho trvá u Vás sjednání sídla?

Vše zařídíme okamžitě. Domluvte si s námi předem termín Vaší návštěvy v jedné z našich kanceláří. Přímo na místě s Vámi uzavřeme Smlouvu, vyřídíme první platbu v hotovosti a obdržíte originál Souhlasu s umístěním sídla.